گزارش روز: رونالدو و مشکل گل‌زنی

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ماشین گل‌زنی پرتغالی از زمانی که به رئال پیوسته سلطان بلامنازع بال چپ بوده. اما تا همین اواخر. او در پست جدیدش باید بیشتر برای گرفتن توپ بجنگد و حتی توپ را پشت به دروازه بگیرد و مدافعان سرسخت را مغلوب کند. مدافعانی که نمی‌گذارند او بچرخد و شوت بزند.

کارلو آنچلوتی از همان روز اول می‌خواسته به او آزادی بیشتری بدهد: «رونالدو نیاز ندارد در عقب کار زیادی انجام دهد. او باید زمانی که تیم توپ را دارد آماده باشد.» اما تاکنون که رونالدو سخت توانسته جایگاهش در رئال مادرید را بیابد.

رونالدو در پیش‌فصل امیدبخش ظاهر شد و 6 گل زد. اما او هنوز در لیگ گلی نزده است. این اوضاع بار سنگینی را دارد به سفیدپوشان تحمیل می‌ند. این مهاجم در دو مسابقه 20 بار تلاش ربای گل‌زنی داشت اما 8 تا از آنها را مدافعان حریف برگرداندند. مدافعانی که منتظر ضربه او بودند.

آمار نشان می‌دهد CR7 این فصل با چه مصائبی روبرو بوده است. او تلاش می‌کند به پست جدیدش به عنوان مهاجم نوک عادت کند. زمان نشان خواهد داد که چه روی می‌دهد. او پارسال شر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:32 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 30515
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1